한국어
LIBRARY
Communities & Collections
Researchers
Titles
Issue Date
Journals
검색
Search
All of ScholarWorks
글로벌서비스학부
글로벌협력전공
앙트러프러너십전공
1. Journal Articles
2. Conference Papers
3. Books & Book Chapters
4. Patents
5. Others
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.003 seconds).
소비자의 자기해석 성향과 인지욕구가 사회공헌활동 기업태도에 미치는 영향
Go to Link
남아영;
이유리
Article
Issue Date
2020
Citation
서비스마케팅저널, v.13, no.2, pp 37 - 49
Publisher
서비스마케팅학회
감각추구 성향이 주류 제품 태도에 미치는 영향: 제품 사전지식의 조절효과를 중심으로
Go to Link
남아영;
이유리
Article
Issue Date
2020
Citation
상품학연구, v.38, no.5, pp 171 - 176
Publisher
한국상품학회
CSR활동 서술방식이 기업태도에 미치는 영향: 자기감시성과 해석수준이론을 중심으로
Go to Link
이유리
; 남아영
Article
Issue Date
2020
Citation
상품학연구, v.38, no.1, pp 99 - 104
Publisher
한국상품학회
직원 참여 CSR 활동의 내부마케팅 효과: 인적 유통의 관점
Go to Link
이유리
; 남아영
Article
Issue Date
2018
Citation
유통경영학회지, v.21, no.6, pp 59 - 77
Publisher
한국유통경영학회
직원 참여 CSR활동의 공익성 지각이 내부효과에 미치는 영향: 조직신뢰의 조절효과를 중심으로
Go to Link
이유리
; 남아영
Article
Issue Date
2019
Citation
상품학연구, v.37, no.2, pp 113 - 120
Publisher
한국상품학회
자기감시성과 광고 소구 메시지유형이 제품태도와 구매의도에 미치는 영향
Go to Link
남아영;
이유리
Article
Issue Date
2019
Citation
상품학연구, v.37, no.3, pp 43 - 50
Publisher
한국상품학회
1
Discover
Author
Lee, Yoo Ri
6
Subject
organizational commitment
2
organizational satisfaction
2
organizational trust
2
self-monitoring
2
자기감시성
2
조직만족
2
조직몰입
2
조직신뢰
2
alcohol product
1
authenticity
1
.
next >
Date Issued
2020
3
2019
2
2018
1
Type
Article
6
Language
KOR
6
Journal
상품학연구
4
서비스마케팅저널
1
유통경영학회지
1
BROWSE
한국어
Communities & Collections
Researchers
Titles
Journals
LIBRARY