한국어
LIBRARY
Communities & Collections
Researchers
Titles
Issue Date
Journals
검색
Search
All of ScholarWorks
사회과학대학
홍보광고학과
1. Journal Articles
2. Conference Papers
3. Books & Book Chapters
4. Patents
5. Others
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.003 seconds).
맞춤형 광고에 대한 소비자 반응 연구: 소비자 구매 여정과 프라이버시 계산 모델을 중심으로
이주희;
문장호
Article
Issue Date
2021
Citation
한국광고홍보학보, v.23, no.3, pp 73 - 136
Publisher
한국광고홍보학회
1인칭 시점 광고가 소비자 반응에 미치는 영향 소비자 사고 유형의 조절 효과와 실재감의 매개 효과를 중심으로
Go to Link
전지혜; 이주희;
문장호
Article
Issue Date
2018
Citation
한국광고홍보학보, v.20, no.2, pp 5 - 36
Publisher
한국광고홍보학회
페이스북에 대한 인지된 개인화가 사용자 반응에 미치는 영향
Go to Link
이주희;
문장호
Article
Issue Date
2020
Citation
광고연구, v.124, pp 5 - 36
Publisher
한국광고홍보학회
SNS의 인지된 상업성이 사용자 반응에 미치는 영향: 페이스북 이용자 분석을 토대로
Go to Link
이주희;
문장호
Article
Issue Date
2015
Citation
광고연구, v.107, pp 259 - 289
Publisher
한국광고홍보학회
1
Discover
Author
전지혜
1
Subject
1인칭 시점
1
3인칭 시점
1
advertisement perspective
1
commercial viability
1
consumer responses
1
customer thinking type
1
facebook
1
first-person perspective
1
Online behavioral advertising • C...
1
presenc e
1
.
next >
Date Issued
2021
1
2020
1
2018
1
2015
1
Type
Article
4
Journal
광고연구
2
한국광고홍보학보
2
BROWSE
한국어
Communities & Collections
Researchers
Titles
Journals
LIBRARY