한국어
LIBRARY
Communities & Collections
Researchers
Titles
Issue Date
Journals
검색
Search
All of ScholarWorks
사회과학대학
홍보광고학과
1. Journal Articles
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-2 of 2 (Search time: 0.003 seconds).
광고 형태의 메시지와 퍼블리시티 형태의 메시지가 소비자의 태도변화에 미치는 영향력에 대한 연구: 제품에 대한 관여도 (Involvement)를 중심으로
Go to Link
정만수;
유종숙
;
조삼섭
Article
Issue Date
2007
Citation
광고학연구, v.18, no.3, pp 29 - 51
Publisher
한국광고학회
브랜드 네임과 브랜드 심벌의 일치성이 미치는 광고 효과 브랜드 관여도의 고, 저에 따른 차이를 중심으로
Go to Link
정만수; 윤희숙; 안수빈
Article
Issue Date
2003
Citation
광고학연구, v.14, no.1, pp 117 - 147
Publisher
한국광고학회
1
Discover
Author
Yoo, Jong Sook
1
Jo, Sam Sup
1
안수빈
1
윤희숙
1
Subject
& Wilet
1
1985
1
1994
1
1999
1
204). 이처럼 상당수의 연구에서는 퍼블리시티의
1
Cameron
1
Hallahan
1
Jo
1
Pokrywcnznski
1
Reid
1
.
next >
Date Issued
2007
1
2003
1
Type
Article
2
Language
KOR
2
BROWSE
한국어
Communities & Collections
Researchers
Titles
Journals
LIBRARY